Voor de eerste editie gaat het nieuwe consumentenvakblad Dress the KIDS een samenwerking aan met de grootste kinderkledingwinkel van Nederland: De Kinderkleding Groep. Wat deze samenwerking inhoudt? Dat lees je hier!
De Kinderkleding Groep wil graag een online innovatief magazine aan zijn klanten weggeven. Vanuit deze gedachte ontstond een bijzondere samenwerking met uitgever Junior Media B.V, die zowel uitgever is van KIDS fashion mag als van Dress the KIDS.
Het magazine
Achter de schermen wordt hard gewerkt aan het nieuwe magazine dat begin december uitkomt. Dankzij de samenwerking met De Kinderkleding Groep vallen alle puzzelstukjes op hun plek en zal het nieuwe online magazine direct een vliegende start maken. Een win-win situatie voor beiden!
Grote eerste oplage
De Kinderkleding Groep geeft de eerste editie van Dress the KIDS cadeau aan zo’n 650.000 klanten van Kinderkleding.nl, Kinderkleding-tekoop.nl, Happybee.nl, BoFashion.nl, Kienk.nl, BabyenKids.nl en Thekidsrepublic.nl. Ondanks dat het magazine een grote eerste oplage heeft dankzij de samenwerking met De Kinderkleding Groep, blijft het wel zijn eigen look en feel houden zoals je die van Junior Media gewend bent.
De toekomst
Na deze eerste grote oplage zal het magazine Dress the KIDS doorgaan als periodiek online magazine dat op basis van een gratis abonnement wordt verstuurd. Met de huidige samenwerking heeft Junior Media b.v. het beoogde resultaat bereikt om het nieuwe online magazine direct groots te lanceren.
Over Dress the KIDS
Ons nieuwe online consumentenmagazine inspireert en amuseert de modern mom en haar gezin. Onder het motto ‘Bringing new kids fashion to you every month!’ lanceert Dress the KIDS iedere maand een nieuwe editie met nieuwe content. In het magazine staan onder andere interessante nieuwtjes, mooie interviews, shopping pagina’s en trends.
Stay tuned!